woensdag 9 juli 2008

Need more time!!!

Mijn dagen zijn véééél te kort!!! Ik merk dit hoe langer hoe vaker. Ik heb echt dagen nodig die uit 30 uur bestaan ofzo want ik heb altijd tijd te kort. Ik heb altijd zoveel dingen dak wil doen op nen dag en da lukt nu is nooit! Zo heb ik dus een maand geleden toen we verhuisden, de 2de slaapkamer tot 'danszaal' (mini weliswaar) omgedoopt, and I have yet to use it for the first time! Dat brengt me dan bij het volgende punt: gebrek aan discipline! Ik heb hier dus buikdans-DVD's genoeg, ik heb: Sharon, Rachel en enkele Jiliana's, en toch is het me nog ni gelukt om eraan te beginnen! En ni alleen op het gebied van do-it-at-home buikdans heb ik geen karakter, ook het joggen ligt al enkele maanden in de kast... Zucht... Oké Femke, get your act together & get movin'!

1 opmerking:

Ruth zei

Erg herkenbaar!

Martha heeft een database opgesteld voor buikdans cd's en dvd's. Zo kan er gemakkelijker uitgewisseld worden, indien gewenst.