donderdag 7 augustus 2008

De schattigste nichtjes!




Mijn 2 nichtjes zijn dit weekend gefotografeerd aan zee en nu kunnen ze dus een wedstrijd winnen. Ik stel voor dat jullie allemaal massaal gaan stemmen! Ik heb mijn e-mail accounts al opgebruikt & aangezien je maar 1 keer per account kan stemmen roep ik nu jullie hulp in :)

Men gaat naar http://www.babybus.be/. Je kiest Wedstrijd, data 02/08! De baby's staan op alfabetische volgorde volgens voornaam. Dan ga je naar Zytha Lievens en/of Ode Zimmerman. Je klikt erop en dan stemmen door je e-mail in te vullen. Je krijgt nog een bevestigingsemail waar je gewoon nog is op de link moet klikken en nee je zal geen Spam krijgen hoor! Wel opgepast, bij sommige kan deze e-mail bij de Junk belanden, dus daar is kijken als je niets krijgt :)

Thanks! En ja, ze staan normaal wel charmanter op de foto, maar hoe zou je zelf zijn als baby :p