woensdag 11 juni 2008

Geef me maar een sluier

Want wederom heeft de sluier me gisteren kunnen bekoren. Ik heb me niet bekeerd tot de Islam en ga nu gesluierd door het leven. Nee, we dansen ermee bij de buikdans! Je kan het bekijken als een attribuut maar ik denk dat eens je het goed onder de knie hebt, het gewoon een deel van je lichaam wordt. Het was nog maar de 2de keer dat ik er les mee had/over kreeg maar ik vind het geweldig! Dus voor diegenen die mijn verjaardag vergeten zijn, een zijden sluier is meer dan welkom ;)

foto http://www.akaisilks.com

3 opmerkingen:

Ruth zei

Oh ik ben ook gek op die sluierdans! Jullie gelukzakken hebben nog les gehad? De mijne is al effe gedaan en ik lijd onder a cold turkey!!!

Femke aka Adiva zei

ja volgende week is de laatste les, terug sluier en ik moet hem missen wegens fucking nachtshift die ik ni gedumpt krijg :'(

Ruth zei

zal ik in je plaats gaan?! :-)