donderdag 5 juni 2008

Isolated

Helemaal gezellig is het nu op ons appartementje. Alleen, zijn we nog geïsoleerd van de internetwereld. Dus nu kom ik nog maar eens profiteren van dat van mijn ouders in afwachting tot 10 juni, wanneer ik het fluogele Telenet mannetje aan mijn deur zie bellen! Verder is het leven even vermoeiend: de verhuis die in mijn lijf is gekropen, het werk dat altijd in mijn lijf zit en een hele dag spoedvorming van de vakbond!

Gisteren al ontdekt in wat voor een sensationele straat we leven: brand op de 2de verdieping van het appartement schuin tegenover ons. Blijkbaar zijn onze ramen wel zeer goed isolerend, het duurde even tegen we doorhadden dat de loeiend sirenes niet waren voorbijgereden, maar wel in onze straat gestopt waren.

Ook de 2de slaapkamer is officieël omgedoopt tot danszaal (door mij dan toch :p), nu hem nog gebruiken want dat is nog iets helemaal anders!

Geen opmerkingen: