zaterdag 29 maart 2008

Monday = D-Day

Ja het is weer zover, het heeft lang genoeg geduurd, we gaan de riem nogmaals aanspannen! De chocolade van Pasen mag nu stillekesaan op gaan zijn, al de vettigheid moeten we gewoon achterwege laten en er weer vollenbak tegen aan gaan!!!


Vorig jaar was ik van start gegaan met Start to Run. Wetende dat ik geen conditie heb, ging dit eigenlijk verbazingwekkend goed! 3 keer per week gaan lopen ging heel vlot, het was geen enkel probleem om het vol te houden, het werd zelfs een kleine verslaving, ik voelde me slecht als ik niet kon gaan. Maar toen gebeurde het: het koude weer sloeg genadeloos toe! Ik hoef er dus niet bij te vertellen dat ik mijn loopschoenen niet meer heb aangetrokken sinds december! De 8km die ik toen vlot aan één stuk kon doorlopen hoef ik nu dus niet meer te proberen.

Oké het goede voornemen dan, maandag beginnen we opnieuw! Desnoods doen we de hele Start to Run opnieuw, met Evy op mijn iPod moet dat wel lukken zeker ;)

We gaan er dus nog maar is voor om tegen de zomer dat 'ideale gewicht' te bereiken, hoeveel dat moet zijn zeg ik er niet bij, maar er mag toch een goeie 8kg af zeker! Will keep you posted, maar vandaag waag ik me nog aan een restaurantje :)

PS: Vinden jullie die Quick er niet lekker uitzien? Wat zou ik graag de Nr.3 Pepper is proberen, het zal dan toch voor maandag moeten zijn :p

1 opmerking:

Ruth zei

Ik heb dezelfde voornemens, alleen voorlopig nog zonder de actie. :)

En.. je kan het gerust op resto gaan,e, als je niet overdrijft in sausjes, frietjes, desserts enz! ;)

Ciao ciao