woensdag 14 mei 2008

Addicted to shoes...


Ook in de schoenencollectie hebben we wegens noodzaak moeten snoeien. En met 'we' bedoel ik me, myself and I. Want nu is het me pas opgevallen wat een uiteenlopende smaken ik heb. De collectie gaat dus van teenslippers, naar platvoetse sportschoenen tot de meest elegante hakjes. Een 7-paar schoentjes gooien we, wegens slijtage, maar met hartzeer weg, een 8-tal paartjes gaan naar spullenhulp wegens te goed om weg te gooien, maar te lelijk om ze ooit nog te dragen. En dan blijven er zo nog een 60 paar schoenen over.


Wellicht doen we straks nog is hetzelfde met de kledij collectie, maar nu vallen we eerst de badkamer aan!

3 opmerkingen:

Ruth zei

Wat!? Indrukwekkend!

Unknown zei

Voelt ge u ni beschaamd... Terwijl er in arme landen mensen zijn zonder schoenen!

Anoniem zei

Ik vind da ge mij toch nog elke dag een dankuwel smsje moet sturen

Fie