maandag 7 april 2008

Dagje Brusselen


Vandaag lekker een dagje door Brussel gekuierd. Het was zeer gezellig en af en toe vergeten we toch wat een prachtige hoofdstad wij hebben! We zijn na al dat rondgewandel in de omgeving van de Grote Markt, bij het Delirium Café aanbeland (dat is tegenover Janneke Pis, niet Manneke Pis) en hier hebben ze duizenden verschillende biersoorten! Wat heeft ons Femke daar dan gepakt, een glaasje witte wijn, stond niet zo biergericht vandaag :)

Met de trein heen -en terug is eigelijk niet alleen gemakkelijk maar ook snel. Ik ben dus iemand dat zelden de trein moet nemen dus dat voelt voor mij altijd wat aan als vakantie! De trein is altijd een beetje reizen, heb me dan ook maar direct een 15 beurten kaart gekocht :) Kunnen we regelmatiger de straten van Brussel onveilig maken (niet dat ze nog niet onveilig genoeg zijn :p)

Heb trouwens ook mijn portemonnee goed in toom kunnen houden, heb enkel een nieuwe helix piercing gekocht, dus dat valt goed mee, ik ben uiterstmate trots op mezelf!!!

Geen opmerkingen: