woensdag 30 april 2008

Welcome Zytha

Hoe helder ik dit schrijf weet ik niet, ik ben namelijk 33uur wakker en aan het werk geweest! Waarom zo lang? Omdat ik sowieso de nacht moest werken, en dan maar ben gebleven overdag tot als mijn zus bevallen was! Ja hoor, ze is eindelijk bevallen. Omdat lieve Zytha niet zelf wou afkomen is het dan maar een inductie geworden. Een flinke arbeid gehad met een zeer mooi resultaat! Om 20u06 heb ik met mijn eigen 2 handen Zytha mee op de wereld mogen zetten. Ze weegt een mooie 3270g en meet 51 cm lang, ze heeft 10 vingertjes en 10 teentjes (de teentjes van haar papa blijkbaar) en een heel lief snoetje. Fototjes zullen later volgen maar nu begint mijn bedje wel HEEL hard te lonken en morgenacht gaan we opnieuw werken (eigenlijk moest ik nu zelfs nog aan het werken zijn tot 7u, maar toegegeven dat zou niet menselijk zijn hé!)

Fiere meter en tante Femke

1 opmerking:

Anoniem zei

Moet een leuke ervaring geweest zijn!