zaterdag 5 april 2008

Happy Birthday Ode


Vandaag de allereerste verjaardag van mijn allerliefste schat Ode, mijn eerste en voorlopig enigste nichtje (maar het 2de en 3de zijn al onderweg, respectievelijk voor 21 april en 3 oktober)









Wat een groot feest was het wel niet voor haar, niet wetende of er al dan niet een verschil merkbaar was voor haar, wij vonden het toch leuk. Ze heeft vele pakjes mogen opendoen en van de heerlijke chocoloade samba taart mogen proeven. Stappen doet ze nu reeds enkele maanden begeleid door 2 volwassenvingers, maar alleen staan lukt haar af en toe, onbewust of niet, ze doet het :)





De gezelligheid was er zeker en vast, en het volgende familiefeestje is wie weet niet meer met 9, maar met 10, it could be any day now en ik hou me klaar om in actie te schieten (zowel als vroedvrouw en als toekomstige meter)




Nog is gefeliciteerd mijn allerliefste babycakes, je bent een schatje :)

Geen opmerkingen: