woensdag 9 april 2008

Toekomstplannen

Al jaren worstel ik met het idee, maar nu ben ik zeker (90% dan toch:p). Ik ben van plan om een jaartje naar de States te trekken om er te studeren, wat is nog zo zeer de kwestie! Heb dit altijd al willen doen, en ben tot de conclusie gekomen dat ik het eigenlijk gewoon zou moeten doen. You only live once right? En het is nu dat ik het moet doen, nu dat ik nog jong ben rofl :p

De enigste organisatie die ik tot nu gevonden heb is EF, daar heb ik een leuke combinatie gevonden, namelijk een deel in New York, het andere deel in San Francisco. Het probleem bij deze opleiding is dat het 'puur' voor Engels te leren is. In alle eerlijkheid zal dit dus weinig bijdragen en ook wel vervelen denk ik aangezien Engels nooit een probleem heeft gevormd. Wat ze wel hebben is hun 'College Year', hier (als ik het goed begrepen heb) kan je een aangepast programma volgen en dit zou dus interessanter zijn maar de combinatie tussen 2 steden zit er niet.

Dus al diegenen die nog een andere organisatie kennen of een beter idee, let me know. En voor donaties ben ik ook altijd te vinden want het is wel een kostelijke affaire hihi (mijn rekeningnummer is gratis bij mij te verkrijgen :))

3 opmerkingen:

Ruth zei

Je zou ook kunnen kiezen om een tijd in een stad te studeren en dan nog enkele maanden/weken rondreizen,e.

Klinkt alvast geweldig! Ik kom je bezoeken en dan gaan we samen dansen!!

Anoniem zei

en in zowel new york als san fransisco is er qua buikdans véél te beleven. als het er van komt, geef me dan een seintje, en ik bezorg je een reeks referenties!

Artemisia

Femke aka Adiva zei

ik zou beter moeten leren om mijn eigen reacties te lezen, want dit lees ik dus met 2 weken achterstand, maar zeeeer interessant om te weten :)