donderdag 10 april 2008

Eerst frustratie, dan plezier

Dan was het eindelijk zover, het nieuwe buikdansseizoen (na een voor mij nutteloze paasvakantie, want die bestaat voor mij nu eenmaal niet). Ik heel enthousiast in mijn autotje, een ruim uurtje voor aanvang vertrokken, is het toch wel massa file zeker! Frustratie, ergernis, kwaadheid, you name it, het was allemaal aanwezig in mijn zwarte bolide!

Dan toch aangekomen in Leuven, na een uur en half auto, 35 minuten te laat! Gelukkig was het de eerste les dus ik vermoed dat de eerste 15 minuten papierderij waren :) Wat me dan restte van de les vond ik super! Donderdags is dus onze thema cursus 'Saidi', dit kan ik eenvoudig omschrijven als de meer volkse stijl van de Oriëntaalse stijl (origineel zelfs uitgevoerd door mannen!), meestal aan de hand van een stok. Deze dans kenmerkt zich vooral door veel sprongen en energieke bewegingen. Dit hebben we dan ook geweten, lengtes lang rondspringen, voorwaarts, achterwaarts, dan weer hip drops in schokjes, en opnieuw springen geblazen (laat dat joggen maar voor wat het is, dit is zwaar genoeg!). Heb er maar 25 minuten van kunnen genieten but it was all worth it, volgende week vertrekken we gewoon 2 uur op voorhand, en wil dit zeggen dat ik me eerst moet bezighouden met shoppen dan is dat maar zo :)

1 opmerking:

Ruth zei

Hahaha, ik heb dezelfde foto gebruikt! :)

Was wel leuk,e! Alhoewel ik een vat van frustraties was omdat ik een deel buikdansfeeling blijkbaar in slaap gevallen was in het Romeinse zonnetje.