woensdag 23 april 2008

Hafla Razia


Het enthousiasme valt niet meer onder stoelen of banken te steken, maar was het al maar weekend!!!!! Nadat ik vrijdag haar persoonlijke gids mag spelen naar Gent, is er zaterdag een hafla met Amerikaanse superster Razia! Het belooft geweldig te worden, optredens van zowel haar als onze leerkracht Artemisia en optreedgroep (e)Motion! Maar ook een Marokkaans buffet, en een dansfeestje achteraf!
Ik hoef er toch geen tekening bij te maken dat dit super gaat worden, meer zelfs!!! Dus bij deze overtuig ik jullie allemaal om te komen, vooral diegenen die altijd zeggen wanneer ze ontdekken dat ik buikdans doe: 'allé toon is iets'. Nu is het de moment, want wie weet maak ik wel is een move :)
(dit hele gebeuren trouwens voor de schamele prijs van 27 €!)
Be there, or be square, ROFL!

1 opmerking:

Ruth zei

Can't wait!!!

Miss Bellydance, hoe spreken we nu af voor het vervoer? Kom ik je oppikken?