maandag 21 april 2008

Slapen is voor mietjes

Mijn laatste nacht zit er weer op, al enkele uren eigenlijk en toch ga ik nu pas slapen. Ik ben dus al 26 uur wakker. Waarom is Femke zo gestoord hoor ik je denken? Ja, inderdaad, dat denk ik ook!!! Ik ben na mijne shift nog met mijn zusje meegeweest voor een monitor van haar baby die nu elk moment mag en kan komen (dus een beetje slaap kan inderdaad geen kwaad voor de toekomstige meter). Nadien besloot zij om te gaan shoppen en in alle eerlijkheid dat kan ik toch niet weerstaan. Dat weet iedereen die me goed kent. Dus enkele Euros armer en een vettige Quick maaltijd rijker (inderdaad je hoort het al, weeral geen dieet update deze week!) zitten we hier dan in de zetel, maar niet voor lang meer. Het mottig gevoel van het lange opblijven is weg, maar de oogjes beginnen nu toch wel heel zwaar te worden.

1 opmerking:

Ruth zei

Slapen is geweldig!!! :-)