dinsdag 15 april 2008

Walk like an Egyptian

Yes, de buikdanscursus van dinsdag is eindelijk terug opnieuw begonnen en voor mij geen dag te vroeg (komt ervan als je verslaafd bent, gelukkig is het niet schadelijk voor de gezondheid). We zijn er direct goed ingevlogen en enkele noodzakelijkheden herhaalt. Ook aan een nieuwe buikdansmove begonnen, die er geweldig uitziet, had hem al vaak gezien en proberen analyseren, maar blijkbaar gaan we toch een heel trimester nodig hebben om hem te kunnen (en ik begrijp waarom na het oefenen!). Het is niets minder dan de Egyptian Walk of the 3/4 Shimmy: zij-op-neer, zij-op-neer, zij-op-neer, zij-op-neer, zij-op-neer, zij-op-neer, ... Eerst traag, dan stilaan sneller, het zou heel snel moeten, maar dit zal volgens mij nog heel lang duren :) Maar, we hebben tijd!

Op naar de volgende les!

1 opmerking:

Ruth zei

Oooh die moet je me leren!! Ik ben zo jaloers!! :)