maandag 28 april 2008

Drum solo workshop

Om het prachtige buikdansweekendje af te sluiten, deed ik zondag mee aan een workshop gegeven door Razia. Het was een drum solo choreografie op het liedje 'Solo tabla 1' van Ya Bahaia. Een dikke 2 minuten duurde het hele dansje, we hadden de volle 2 uur om het te leren. Die 2 uurtjes bleken heel kort te zijn (natuurlijk te kort naar mijn goesting, zoals elke les :)) Het niveau van de workshop was wel wat out of my league (beginner zijnde) maar ik heb me ontzettend goed geamuseerd. Razia is echt een aangename docente, doet alles met de glimlach en maakt het allemaal heel plezierig met een funny quote hier en daar! Bloed, zweet en tranen (oké geen bloed noch tranen) heeft het ons gekost, maar op het einde konden we het helemaal uitdansen, met onvermijdbare vergissingen natuurlijk hier en daar. Om af te sluiten heeft Razia het dan nog is individueel voor ons gedanst. We mochten haar allemaal filmen, en dit lijkt me absoluut stresserend, een 10-tal mensen die met hun camera op 2 meter van je staan om every move dat je doet voor eeuwig vast te leggen! Maar nu hebben we het, en kunnen we alle dagen oefenen :)

1 opmerking:

Ruth zei

Nice!! Volgende keer hoop ik ook van de partij te zijn.