donderdag 24 april 2008

GSM love it/hate it

Hoe dom kan je zijn? Zeer dom schijnbaar... De dees was dus al de HELE avond op zoek naar hare GSM, nu ja een hele avond, heb tot 20 u 30 gewerkt dus zo eindeloos lang is da nu ook weer niet. Maar toch, de ergernissen die bij een zoeke GSM komen kijken zijn teveel! De badkamer 3 x bekeken, slaapkamer 3 x bekeken, living 3 x bekeken, auto 1 x bekeken (bekeken = ondersteboven gekeerd!), handtas 6 x bekeken. Wat was ik vergeten? Gisteren had ik mijn GSM is zo een stomme GSM-kous gestoken, deze kous stak dus de hele tijd in mijn handtas... met de GSM er dus in!!! Blij dat ik hem 'terug' heb, had ondertussen wel al zien in een nieuwe (zonder de kosten dan) maar kom, eind goed al goed...

1 opmerking:

Anoniem zei

Mag ik het woord lomp in de mond nemen? :P